Istoriškai krovinių gabenimas jūra buvo pagrindinė tarptautinės prekybos plėtros varomoji jėga. Prekių gabenimas jūra vis dar populiarus ir šiais laikais dėl nedidelių sąnaudų, didelės jūrų laivų keliamosios galios ir minimalių laivų keliamosios galios apribojimų. Teikiant krovinių gabenimo jūra paslaugas galima gerokai sumažinti gabenimo išlaidas, kai kroviniai gabenami dideliais atstumais. Tačiau pasitaiko atvejų, kad kroviniai jūra negali būti gabenami, dėl kokių priežasčių taip nutinka?
Tapkite „Švėkšnos naujienų“ rėmėju
Kas yra krovinių gabenimas jūra?
Krovinių gabenimas jūra - tai kai produktai ir prekės (kroviniai), paprastai dideliais kiekiais gabenami vandenyno laivais. Krovinių gabenimas prasideda nurodytame uosto terminale, kur jūsų pasirinkta krovinių gabenimo vandenynu bendrovė priima krovinį. Tada jis paruošiamas ir pakraunamas į laivą.
Kas yra krovinių gabenimas jūra?
Krovinių gabenimas jūra - tai kai produktai ir prekės (kroviniai), paprastai dideliais kiekiais gabenami vandenyno laivais. Krovinių gabenimas prasideda nurodytame uosto terminale, kur jūsų pasirinkta krovinių gabenimo vandenynu bendrovė priima krovinį. Tada jis paruošiamas ir pakraunamas į laivą.
|
Šiandien didžioji dalis tarptautinės prekybos transporto yra vykdoma daugybe keltų. Jais gali naudotis tiek pasaulinės prekybos žaliavomis milžinės, tiek mažesni verslininkai, kurie renkasi gabenti medžiagas konteineriuose.
|
Jūrų transporto privalumai
Jūrų transportas dėl savo savybių puikiai tinka tam tikrais atvejais. Pagrindinis jo privalumas - galimybė gabenti didelius krovinių kiekius. Laivai yra labai talpūs, todėl dažniausiai nėra jokių apribojimų kroviniams. Tai geriausias būdas vežti neįprastų matmenų prekes. Kartu kaip didelį jūrų transporto privalumą reikėtų paminėti kainą - tai paprastai pigiausias būdas gabenti krovinius dideliais atstumais. Todėl tai sprendimas tiems, kuriems rūpi kuo labiau sumažinti išlaidas.
Dėl kokių priežasčių kroviniai negali būti gabenami jūra?
Skirtingai nuo gabenimo oro transportu, yra mažiau apribojimų, susijusių su kroviniais ar jų turiniu, todėl kyla klausimas, ką protinga gabenti jūrų transportu? Nors tai pasitaiko rečiau nei krovinių gabenimo oro transportu atveju, kai kurios prekės yra per didelės arba per sunkios, kad jas būtų galima gabenti keltu. Be to, kai kurių degių, pavojingų ir kitų pavojingų krovinių neleidžiama gabenti jūra. Ekspedijavimo įmonės taiko skirtingas taisykles dėl to, kas leidžiama gabenti ir kas ne. Daugiau informacijos apie tai galite rasti: ferrybookings.lt.
Eksportuotojai, norintys gabenti savo prekes tarptautiniu mastu, turi kreiptis į savo ekspeditorių, kad įsitikintų, jog supranta ir laikosi visų taisyklių ir reglamentų. Ekspedijavimo partneris taip pat padės siuntėjams užpildyti reikiamus dokumentus ir tinkamai supakuoti prekes, kad krovinys būtų išsiųstas sklandžiai, be jokių netikėtumų.
Užsakymas Nr. E-00336