
Mėgstantiesiems pasistatyti automobilius kuo arčiau Švėkšnos centro liūdnos žinios – atsirado naujos geltonosios linijos. Vadovaujantis kelių eismo taisyklėmis tai reikštų, kad statyti savo transporto priemones šalia šių linijų – draudžiama.
Kelių eismo taisyklėse parašyta: „Geltona ištisinė linija žymi vietas, kur uždrausta sustoti (stovėti), gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Naudojama atskirai arba kartu su kelio ženklu „Sustoti draudžiama“ ir nudažoma palei važiuojamosios dalies kraštą (darbų vietoje ir važiuojamojoje dalyje) arba gatvės bortelio viršuje. Šią liniją kirsti draudžiama. Jeigu geltona ištisinė linija panaudota su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona ištisine linija...“.
Kelių eismo taisyklėse parašyta: „Geltona ištisinė linija žymi vietas, kur uždrausta sustoti (stovėti), gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Naudojama atskirai arba kartu su kelio ženklu „Sustoti draudžiama“ ir nudažoma palei važiuojamosios dalies kraštą (darbų vietoje ir važiuojamojoje dalyje) arba gatvės bortelio viršuje. Šią liniją kirsti draudžiama. Jeigu geltona ištisinė linija panaudota su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona ištisine linija...“.
Kai fotografavome šias vietas, vairuotojai nesivaržydami statė automobilius prie geltonųjų linijų. Dar būtų galima suprasti, kad su naująja vieta, šalia paminklo su įamžinta Švėkšnos istorija, vairuotojai dar neapsiprato. Tačiau automobiliai stovėjo ir senosiose zonose, pažymėtose geltonąja linija, ir kai kam tai trukdė patekti net į namus.
Pakalbinome Švėkšnos seniūną Alfonsą Šeputį.
„Parodykit, kur Lietuvoje, sankryžų centre, statomos mašinos?“ – uždavė retorinį klausimą seniūnas.
Seniūnas taip pat mums paaiškino, kad šioje vietoje, kur dabar yra pažymėtos geltonosios linijos, yra daugiakryptė sankryža. Labai dažnai joje dėl apsunkinto matomumo įvyksta eismo įvykių.
Pakalbinome Švėkšnos seniūną Alfonsą Šeputį.
„Parodykit, kur Lietuvoje, sankryžų centre, statomos mašinos?“ – uždavė retorinį klausimą seniūnas.
Seniūnas taip pat mums paaiškino, kad šioje vietoje, kur dabar yra pažymėtos geltonosios linijos, yra daugiakryptė sankryža. Labai dažnai joje dėl apsunkinto matomumo įvyksta eismo įvykių.
Dar balandžio mėnesį atvykę atstovai iš Klaipėdos regiono kelių direkcijos ir Šilutės kelių tarnybos pasitarė ir nutarė geltonosiomis linijomis ir specialiais ženklais sutramdyti vairuotojų norą statyti savo automobilius Švėkšnos judriausioje vietoje. Įprotį „Viena koja mašinoje, kita - automobilyje“, kaip sakė Švėkšnos seniūnas, kol kas bent tokiu būdu ketinama išgyvendinti.
Tačiau, kaip minėjo A. Šeputis, vairuotojams dar sunku pastatyti automobilius kitose vietose, ypač situacija sunkėja turgaus dienomis.
Pasak seniūno, turgininkų užsiimti didžiuliai plotai centinėje miestelio aikštėje taip pat bus šiek tiek susiaurinti.
Klaipėdos regiono kelių perspektyvoje yra numatyta, kad Švėkšnos centre, kur vyksta intensyvus eismas, bus įrengta žiedinė sankryža. Tačiau dėl lėšų stygiaus darbai kol kas lieka tik planuose.
Tačiau, kaip minėjo A. Šeputis, vairuotojams dar sunku pastatyti automobilius kitose vietose, ypač situacija sunkėja turgaus dienomis.
Pasak seniūno, turgininkų užsiimti didžiuliai plotai centinėje miestelio aikštėje taip pat bus šiek tiek susiaurinti.
Klaipėdos regiono kelių perspektyvoje yra numatyta, kad Švėkšnos centre, kur vyksta intensyvus eismas, bus įrengta žiedinė sankryža. Tačiau dėl lėšų stygiaus darbai kol kas lieka tik planuose.