Daugelis pritars minčiai, jog internetas užima reikšmingą vietą mūsų gyvenime. Tai terpė, kurioje galime rasti milžiniškus kiekius įvairiausios informacijos, naudodamiesi internetu galime bendrauti, plėtoti verslo ir asmeninius ryšius, mokytis ir t.t. Taigi, internetas namams, darbui, mokslams, kelionėms ar kitiems poreikiams patenkinti ir tikslams pasiekti neabejotinai svarbus, tad nenuostabu, jog mus suerzina atvejai, kai jis neveikia. Ką tada galime padaryti?
Tapkite „Švėkšnos naujienų“ rėmėju
Jei neaptinkamas maršrutizatoriaus skleidžiamas interneto ryšys...
Dažnuose namuose veikia WiFi ryšys, aprūpinantis internetu visus prietaisus namuose: išmaniuosius telefonus, planšetes, televizorius ar kt. Jei įrenginys WiFi ryšio neaptinka, pirmiausia įsitikinkite, jog maršrutizatorius tikrai įjungtas. Kitas variantas – galbūt WiFi funkcija išjungta įrenginyje? Tad įsitikinkite, kad šis ryšys įjungtas tame įrenginyje, kurį jungiate prie maršrutizatoriaus skleidžiamo ryšio. Jei ir tai nepadeda, pabandykite maršrutizatorių perkrauti. Dažnu atveju tai pagelbės, o jei problema išliks – teks vadovaujantis maršrutizatoriaus instrukcija atkurti jo gamyklinius parametrus.
Jei internetas neveikia planšetėje ar telefone...
Du labai paprasti aspektai, kurie neretai būna problemos priežastimi, yra įjungtas skrydžio režimas arba neįjungti mobilieji duomenys ar WiFi ryšys. Šie parametrai gali būti nustatyti visai netyčia, patys to iškart nepastebėsite, tačiau prie interneto neprisijungsite. Jei lėktuvo režimas išjungtas, pabandykite jį į jungti , o tada vėl išjunkite, perkraukite telefoną.
Jei priežastis ne aukščiau paminėti nustatymai, tuomet tikslinga patikrinti, ar nustatytas APN interneto prieigos taškas.
Kai nežinoma problema...
Jei nežinote, ar dėl interneto neveikimo kaltas telefonas ar kitas norimas prijungti įrenginys, ar ryšys, pabandykite problemą išsiaiškinti atmetimo būdu. Taigi prie tinklo prijunkite kito šeimos nario ar bičiulio telefoną – jei viskas pavyksta, didelė tikimybė, kad „kaltas“ Jūsų įrenginys.
Jei neaptinkamas maršrutizatoriaus skleidžiamas interneto ryšys...
Dažnuose namuose veikia WiFi ryšys, aprūpinantis internetu visus prietaisus namuose: išmaniuosius telefonus, planšetes, televizorius ar kt. Jei įrenginys WiFi ryšio neaptinka, pirmiausia įsitikinkite, jog maršrutizatorius tikrai įjungtas. Kitas variantas – galbūt WiFi funkcija išjungta įrenginyje? Tad įsitikinkite, kad šis ryšys įjungtas tame įrenginyje, kurį jungiate prie maršrutizatoriaus skleidžiamo ryšio. Jei ir tai nepadeda, pabandykite maršrutizatorių perkrauti. Dažnu atveju tai pagelbės, o jei problema išliks – teks vadovaujantis maršrutizatoriaus instrukcija atkurti jo gamyklinius parametrus.
Jei internetas neveikia planšetėje ar telefone...
Du labai paprasti aspektai, kurie neretai būna problemos priežastimi, yra įjungtas skrydžio režimas arba neįjungti mobilieji duomenys ar WiFi ryšys. Šie parametrai gali būti nustatyti visai netyčia, patys to iškart nepastebėsite, tačiau prie interneto neprisijungsite. Jei lėktuvo režimas išjungtas, pabandykite jį į jungti , o tada vėl išjunkite, perkraukite telefoną.
Jei priežastis ne aukščiau paminėti nustatymai, tuomet tikslinga patikrinti, ar nustatytas APN interneto prieigos taškas.
Kai nežinoma problema...
Jei nežinote, ar dėl interneto neveikimo kaltas telefonas ar kitas norimas prijungti įrenginys, ar ryšys, pabandykite problemą išsiaiškinti atmetimo būdu. Taigi prie tinklo prijunkite kito šeimos nario ar bičiulio telefoną – jei viskas pavyksta, didelė tikimybė, kad „kaltas“ Jūsų įrenginys.
Užsakymo Nr. E-00216