Nors kelių eismo taisyklės nedraudžia vasarą važiuoti su žiemos sezono padangomis, jei jose nėra dyglių, bet toks sprendimas nėra geras dėl keleto priežasčių. Visų pirma, žieminių padangų protektorius skiriasi bei padangos medžiaga suteikia prastą sukibimą, padangos daug greičiau dėvisi. Aptarkime vasarinių padangų skirtumus bei išskirtinumus.
Tapkite „Švėkšnos naujienų“ rėmėju, kad išliktų
Standartinės vasarinės padangos skirtos važiuoti iki 190 km/h. Nors Lietuvoje tokio greičio pasiekti nėra sąlygų, tą reikėtų daryti nebent uždaroje trasoje, bet kitose šalyse reikėtų to nepamiršti ir šio greičio neviršyti. Padangos, pažymėtos HP raidėmis (high performance) leidžia važiuoti iki 210 km/h greičiu, o UHP (ultra high performance) žymi, kad padangos gali atlaikyti ne mažesnį, nei 240 km/h greitį.
Daugumos vasarinių padangų protektorius yra vienodas abejomis kryptimis. Tai reiškia, kad padangą galima montuoti bet kuria puse ir padangos savybės nesiskiria tiek stabdant, tiek įsibėgėjant. Ši padangų savybė vizualiai matoma ir stipriai skiriasi, lyginant su žieminėmis padangomis.
Ant visų Europos Sąjungoje parduodamų padangų privalo būti lipdukai su pagrindine informacija apie padangą. Ten galima pamatyti klasėmis nuo A iki G įvertintus parametrus. Išskiriamas sukibimas su šlapia danga, padangų įtaka degalų sąnaudoms, bei sukuriamo triukšmo lygį, kuris pateikiamas decibelais (dB).
Vasarinių padangų protektoriaus paskirtis – išstumti vandenį. Skirtingai nei žieminių padangų atveju, vasarą padangos tiesiogiai sąveikauja su kelio danga. Todėl vienintelis trukdys, atsirandantis tarp kelio ir padangos yra lietaus vanduo. Jei padanga yra susidėvėjusi ir grioveliai nėra pakankamai gilūs, jie nesugeba išstumti po padanga esančio vandens ir atsiranda plonas vandens sluoksnis, kuris ženkliai sumažina automobilio stabilumą ir net gali padaryti automobilį nevaldomu.
Klaidingai manoma, kad vasarinės padangos nėra tokios svarbios ir pirmumą reikėtų skirti žieminėms. Šiltasis sezonas, kaip ir šaltasis, turi savo specifiką ir tinkamos padangos pasirūpina tuo, kad automobilio valdomumas būtų kiek galima geresnis.
Standartinės vasarinės padangos skirtos važiuoti iki 190 km/h. Nors Lietuvoje tokio greičio pasiekti nėra sąlygų, tą reikėtų daryti nebent uždaroje trasoje, bet kitose šalyse reikėtų to nepamiršti ir šio greičio neviršyti. Padangos, pažymėtos HP raidėmis (high performance) leidžia važiuoti iki 210 km/h greičiu, o UHP (ultra high performance) žymi, kad padangos gali atlaikyti ne mažesnį, nei 240 km/h greitį.
Daugumos vasarinių padangų protektorius yra vienodas abejomis kryptimis. Tai reiškia, kad padangą galima montuoti bet kuria puse ir padangos savybės nesiskiria tiek stabdant, tiek įsibėgėjant. Ši padangų savybė vizualiai matoma ir stipriai skiriasi, lyginant su žieminėmis padangomis.
Ant visų Europos Sąjungoje parduodamų padangų privalo būti lipdukai su pagrindine informacija apie padangą. Ten galima pamatyti klasėmis nuo A iki G įvertintus parametrus. Išskiriamas sukibimas su šlapia danga, padangų įtaka degalų sąnaudoms, bei sukuriamo triukšmo lygį, kuris pateikiamas decibelais (dB).
Vasarinių padangų protektoriaus paskirtis – išstumti vandenį. Skirtingai nei žieminių padangų atveju, vasarą padangos tiesiogiai sąveikauja su kelio danga. Todėl vienintelis trukdys, atsirandantis tarp kelio ir padangos yra lietaus vanduo. Jei padanga yra susidėvėjusi ir grioveliai nėra pakankamai gilūs, jie nesugeba išstumti po padanga esančio vandens ir atsiranda plonas vandens sluoksnis, kuris ženkliai sumažina automobilio stabilumą ir net gali padaryti automobilį nevaldomu.
Klaidingai manoma, kad vasarinės padangos nėra tokios svarbios ir pirmumą reikėtų skirti žieminėms. Šiltasis sezonas, kaip ir šaltasis, turi savo specifiką ir tinkamos padangos pasirūpina tuo, kad automobilio valdomumas būtų kiek galima geresnis.
Užsakymo Nr. E-00174