ąKsenoniniai priekiniai žibintai Lietuvoje pasirodė gana seniai - maždaug 1992 m. Pradžioje šie žibintai buvo perkami bent jau dėl to, kad suteikdavo transporto priemonės savininkui pranašumą eisme. Nedaugelis žmonių išdrįso sustabdyti ryškia mėlyna šviesa šviečiantį automobilį. Ir toks elgesys buvo akivaizdus: žibintai akino. Šiandien ksenoniniai (dar vadinami HID, dujų išlydžio) žibintai yra daug saugesni nei prieš kelis dešimtmečius. Žinoma, jei žinote, kaip juos pasirinkti. Sužinokime, kuo ksenoninės lemputės skiriasi nuo paprastų kaitrinių, kaip pasirinkti tokius žibintus ar į ką atkreipti ieškant variantų taip pat kas yra xenon komplektai ir kaip juos teisingai rinktis.
Tapkite „Švėkšnos naujienų“ rėmėju, kad išliktų
Privalumai ir trūkumai
Bet kuris, net ir technologiškai pažangiausias automobilių pramonės sprendimas turi ir akivaizdžių privalumų, ir nedidelių trūkumų. Jei ketinate savo automobilyje įrengti ksenoninius žibintus, turite atsižvelgti į tai, kad jie turi šių trūkumų:
Xenon komplekto šviestuvas ilgiau tarnauja kaip kaitrinis ir halogeninis analogas. Net ir nebrangios ksenono lemputės veikia labai ilgai;
Stiklo tarnavimo laikas gerokai pailgėja, nes ksenono elementas neįkaista. Tai ypač svarbi ksenono, naudojamo rūko žibintuose, savybė;
Žibintai nebijo smūgių ir net stiprių smūgių. Reikalas tas, kad tokios lemputės paprasčiausiai neturi siūlelio (pagal jo buvimą galima atskirti "pseudoksenono" lemputę nuo tikros). Lempos viduje nėra nieko, kas galėtų sudužti ar perdegti.
Ksenonas yra pažangiausias šiandieninis automobilių apšvietimo sprendimas. Jei halogeninę H7 lempą palygintumėte su ksenono lempa, iš karto pastebėtumėte, kad antroji lempa, esant dar geresnei šviesos kokybei, sunaudoja tik 2/3 energijos, palyginti su pirmąja. Be to, švelnią mėlyną ksenono šviesą žmogaus akis suvokia geriau nei ryškią baltą ar geltoną šviesą - daug kartų sumažėja akinimo tikimybė.
Privalumai ir trūkumai
Bet kuris, net ir technologiškai pažangiausias automobilių pramonės sprendimas turi ir akivaizdžių privalumų, ir nedidelių trūkumų. Jei ketinate savo automobilyje įrengti ksenoninius žibintus, turite atsižvelgti į tai, kad jie turi šių trūkumų:
- Žibintų komplektas kainuoja daug pinigų. Jame yra įrenginys - labai brangus, bet būtinas dalykas;
- Dideliu greičiu perjungiant ilgąsias šviesas labai greitai sutrumpėja ne tik lempučių, bet ir viso priekinių žibintų bloko tarnavimo laikas;
- Jei perdega viena lemputė, patartina pakeisti abi;
- Jei rinksitės per pigiai, nusipirksite akinančius ksenoninius žibintus ir visi eismo dalyviai jūsų už tai ims nekęsti.
- Ksenoninių priekinių žibintų privalumų yra daug:
- Žibintai mažiau nešvarūs, nes stiklas neįkaista;
Xenon komplekto šviestuvas ilgiau tarnauja kaip kaitrinis ir halogeninis analogas. Net ir nebrangios ksenono lemputės veikia labai ilgai;
Stiklo tarnavimo laikas gerokai pailgėja, nes ksenono elementas neįkaista. Tai ypač svarbi ksenono, naudojamo rūko žibintuose, savybė;
Žibintai nebijo smūgių ir net stiprių smūgių. Reikalas tas, kad tokios lemputės paprasčiausiai neturi siūlelio (pagal jo buvimą galima atskirti "pseudoksenono" lemputę nuo tikros). Lempos viduje nėra nieko, kas galėtų sudužti ar perdegti.
Ksenonas yra pažangiausias šiandieninis automobilių apšvietimo sprendimas. Jei halogeninę H7 lempą palygintumėte su ksenono lempa, iš karto pastebėtumėte, kad antroji lempa, esant dar geresnei šviesos kokybei, sunaudoja tik 2/3 energijos, palyginti su pirmąja. Be to, švelnią mėlyną ksenono šviesą žmogaus akis suvokia geriau nei ryškią baltą ar geltoną šviesą - daug kartų sumažėja akinimo tikimybė.
Užsakymo Nr. E-00150