Sporto komandos labai smarkiai yra priklausomos nuo rėmėjų. Būtent jie perka reklaminius plotus arenose ir ant marškinėlių. Būtent tai formuoja komandos biudžetą ir leidžia pasikviesti norimus žaidėjus. Didžiausiems sporto rėmėjams ir skirsime šį straipsnį.
Lažybų bendrovės
Lažybų bendrovės
Tapkite „Švėkšnos naujienų“ rėmėju, kad išliktų
Lažybų ir kazino bendrovės, bent jau Europoje, labai smarkiai dotuoja sporto komandas. Iš to tikriausiai išlošia abi pusės – komandų fanai sieja savo klubą su matytu prekės ženklu, o klubai gauna stambias finansines injekcijas. Sužinokite daugiau informacijos apie kazino gyvai ir panašūs šūkiai, be abejo, nesipuikuoja ant komandų marškinėlių, bet vien už logotipą arenoje bendrovės yra pasiruošusios mokėti dideles sumas.
Bendrovės dažnai remia net ne tik komandas, o visas lygas. Pavyzdžiui viena Lietuvos bendrovė yra pagrindinė Lietuvos futbolo A lygos rėmėja, kita bendrovė analogiškai remia Lietuvos krepšinio lygą (LKL). O kalbant apie klubus, tai bendroves galima pamatyti net ant tokių futbolo klubų kaip Madrido „Real“ ar Turino „Juventus“ marškinėlių.
Patikėkite, jeigu norite atsidurti ant komandos marškinėlių centrinėje pozicijoje, turite mokėti tiesiog kosminius pinigus.
Automobilių gamintojai
Automobilių pramonė tikrai yra turtinga, todėl savo prekinius ženklus mielai reklamuoja per sporto komandas ir sportininkus. Pavyzdžiui, ant „Manchester United“ (bene geriausiai žinomos futbolo komandos visame pasaulyje) marškinėlių puikuojasi užrašas „Chevrolet“.
Natūralu, kad būtent su šios markės mašinomis į treniruotes pagal sutartis privalo važiuoti ir visi šios komandos žaidėjai. Jeigu jie pasirenka kitas transporto priemones, už tai paprastai netgi gauna finansines baudas.
Itin tvirtai šioje vietoje pasirodo vokiečių gamintoja „Audi“. Su šios markės automobiliai važinėja net trijų grandų atstovai – Madrido „Real“, „Barcelona“ ir Miuncheno „Bayern“.
Lietuvos krepšinio grandai Kauno „Žalgiris“ ir Vilniaus „Rytas“ taip pat turi savo automobilių rėmėjus. Tiesa, žaidėjams mašinos nebūna padovanojamos – jos paskolinamos iki sezono pabaigos.
Sportinės aprangos gamintojai
Sportinės aprangos gamintojams prestižo reikalas atstovauti brangiausias komandas pasaulyje, todėl už tokią galimybę jie yra pasiryžę mokėti tiesiog kosmines pinigų sumas. Tą daro tiek „Nike“, tiek „Adidas“, tiek „Puma“ ir kiti gamintojai.
Įprastai sportinių aprangos gamintojai stengiasi nepaleisti savo pagrindinių komandų, tačiau nutinka įvairių situacijų. Pavyzdžiui, „Manchester United“ prieš keletą metų iš „Nike“ perėjo į „Adidas“, „Manchester City“ taip pat „Nike“ išmainė į „Puma“, tačiau „Nike“ šeimą papildė Turino „Juventus“ klubas kuris anksčiau „priklausė“ „Adidas“.
Verta paminėti, kad prekės ženklai pešasi ne tik dėl komandų, bet ir dėl atskirų žaidėjų, o tai kartais sudaro dvejopas situacijas. Pavyzdžiui, Leonelis Messi visą karjerą atstovauja „Barcai“, kurios rėmėja yra „Nike“, tačiau pats žaidėjas dirba su „Adidas“. Priešinga situacija yra su Cristiano Ronaldo – kai jis dar žaidė Madrido „Real“, vilkėdavo marškinėlius su „Adidas“ logotipu, nors visą savo karjerą bendradarbiavo su „Nike“.
Lažybų ir kazino bendrovės, bent jau Europoje, labai smarkiai dotuoja sporto komandas. Iš to tikriausiai išlošia abi pusės – komandų fanai sieja savo klubą su matytu prekės ženklu, o klubai gauna stambias finansines injekcijas. Sužinokite daugiau informacijos apie kazino gyvai ir panašūs šūkiai, be abejo, nesipuikuoja ant komandų marškinėlių, bet vien už logotipą arenoje bendrovės yra pasiruošusios mokėti dideles sumas.
Bendrovės dažnai remia net ne tik komandas, o visas lygas. Pavyzdžiui viena Lietuvos bendrovė yra pagrindinė Lietuvos futbolo A lygos rėmėja, kita bendrovė analogiškai remia Lietuvos krepšinio lygą (LKL). O kalbant apie klubus, tai bendroves galima pamatyti net ant tokių futbolo klubų kaip Madrido „Real“ ar Turino „Juventus“ marškinėlių.
Patikėkite, jeigu norite atsidurti ant komandos marškinėlių centrinėje pozicijoje, turite mokėti tiesiog kosminius pinigus.
Automobilių gamintojai
Automobilių pramonė tikrai yra turtinga, todėl savo prekinius ženklus mielai reklamuoja per sporto komandas ir sportininkus. Pavyzdžiui, ant „Manchester United“ (bene geriausiai žinomos futbolo komandos visame pasaulyje) marškinėlių puikuojasi užrašas „Chevrolet“.
Natūralu, kad būtent su šios markės mašinomis į treniruotes pagal sutartis privalo važiuoti ir visi šios komandos žaidėjai. Jeigu jie pasirenka kitas transporto priemones, už tai paprastai netgi gauna finansines baudas.
Itin tvirtai šioje vietoje pasirodo vokiečių gamintoja „Audi“. Su šios markės automobiliai važinėja net trijų grandų atstovai – Madrido „Real“, „Barcelona“ ir Miuncheno „Bayern“.
Lietuvos krepšinio grandai Kauno „Žalgiris“ ir Vilniaus „Rytas“ taip pat turi savo automobilių rėmėjus. Tiesa, žaidėjams mašinos nebūna padovanojamos – jos paskolinamos iki sezono pabaigos.
Sportinės aprangos gamintojai
Sportinės aprangos gamintojams prestižo reikalas atstovauti brangiausias komandas pasaulyje, todėl už tokią galimybę jie yra pasiryžę mokėti tiesiog kosmines pinigų sumas. Tą daro tiek „Nike“, tiek „Adidas“, tiek „Puma“ ir kiti gamintojai.
Įprastai sportinių aprangos gamintojai stengiasi nepaleisti savo pagrindinių komandų, tačiau nutinka įvairių situacijų. Pavyzdžiui, „Manchester United“ prieš keletą metų iš „Nike“ perėjo į „Adidas“, „Manchester City“ taip pat „Nike“ išmainė į „Puma“, tačiau „Nike“ šeimą papildė Turino „Juventus“ klubas kuris anksčiau „priklausė“ „Adidas“.
Verta paminėti, kad prekės ženklai pešasi ne tik dėl komandų, bet ir dėl atskirų žaidėjų, o tai kartais sudaro dvejopas situacijas. Pavyzdžiui, Leonelis Messi visą karjerą atstovauja „Barcai“, kurios rėmėja yra „Nike“, tačiau pats žaidėjas dirba su „Adidas“. Priešinga situacija yra su Cristiano Ronaldo – kai jis dar žaidė Madrido „Real“, vilkėdavo marškinėlius su „Adidas“ logotipu, nors visą savo karjerą bendradarbiavo su „Nike“.
Užsakymo Nr. E-094