Esama situacija pasaulyje pamažu keičia bendravimo ir įvairių paslaugų teikimo įpročius. Šiandien labai reikšminga komunikacijos priemone tapo nuotolinis bendravimas. Ne išimtis ir verslo sritis. Naują prasmę įgauna pokalbiai telefonu. Nors toks klientų aptarnavimo būdas naudojamas jau seniai, šiandien jis itin aktualus. Jokia paslaptis, kad bendrauti telefonu su esamais ir potencialiais klientais kiek sunkiau negu kalbėtis akis į akį. Tad ką reikia žinoti, kad klientų aptarnavimas telefonu būtų kokybiškas ir efektyvus?
Pagarbus ir tikslingas bendravimas
Parduoti telefonu - išties sudėtingas uždavinys. Taip nematome vienas kito akių kontakto, veido mimikų, manierų ir kitų įprastai reikšmingų momentų bendraujant. Todėl aptarnaujant klientus telefonu, o ypač ketinant parduoti, labai svarbus ne tik malonus balso tonas, bet ir visa pokalbio eiga. Pokalbiui reikia pasiruošti, nes priešingai nei rašant elektroninius laiškus, čia nebegalima bandyti iš naujo ar ištrinti klaidas. Didžiausios klaidos, kurias daro pardavėjai, konsultantai - abejingumas ir piktas, pernelyg valdingas tonas. Kokie bendravimo telefonu principai padės palaikyti sėkmingą pokalbį su klientais? Štai pagrindiniai akcentai:
Profesionalus klientų aptarnavimas - telemarketingo įmonių pagalba
Kokybiškas bendravimas su klientais, be jokios abejonės, sudaro įvaizdį apie pačią įmonę ir užtikrina tolimesnį jos gyvavimą. Svarbu žinoti, kad šiuo metu gausu įvairių alternatyvų. Aukščiausiai kokybei pasiekti neretai prireikia papildomos pagalbos. Padėti palaikyti efektyvų bendravimą su klientais gali įmonės, teikiančios klientų aptarnavimo paslaugas. Tokioje sferoje dirbantys asmenys gerai išmano visą telemarketingo meną, o savo patirtimi, žiniomis padeda palaikyti tinkamiausią klientų aptarnavimą ir konsultavimą.
Akivaizdu, kad pokalbiams telefonu svarbu skirti pakankamai dėmesio ir investicijų. Nuo įdėto darbo, požiūrio į klientus ir pastangų priklauso visi įmonės rezultatai ir pelnas!
Parduoti telefonu - išties sudėtingas uždavinys. Taip nematome vienas kito akių kontakto, veido mimikų, manierų ir kitų įprastai reikšmingų momentų bendraujant. Todėl aptarnaujant klientus telefonu, o ypač ketinant parduoti, labai svarbus ne tik malonus balso tonas, bet ir visa pokalbio eiga. Pokalbiui reikia pasiruošti, nes priešingai nei rašant elektroninius laiškus, čia nebegalima bandyti iš naujo ar ištrinti klaidas. Didžiausios klaidos, kurias daro pardavėjai, konsultantai - abejingumas ir piktas, pernelyg valdingas tonas. Kokie bendravimo telefonu principai padės palaikyti sėkmingą pokalbį su klientais? Štai pagrindiniai akcentai:
- Pirmiausia - mandagus pasisveikinimas ir prisistatymas. Nesvarbu, kuris paskambino pirmas, pardavėjas ar klientas. Tiek esamas, tiek potencialus klientas turėtų tiksliai žinoti, su kuo bendrauja.
- Atidžiai klausykitės kliento ir išsiaiškinkite poreikius. Svarbu pagarba ir kantrybė. Skatinkite klausti. Jei klientas bijos užduoti klausimą ar negaus aiškaus atsakymo - pokalbis baigsis nesėkme. Parodžius kliento reikšmingumą, jis įgys pasitikėjimą jumis.
- Atsakymai turėtų būti tikslūs ir glausti. Juk bendraujama telefonu. Pernelyg ilgi pokalbiai klientą veikiausiai vargins.
- Baigiant pokalbį privalu trumpai susisteminti aptartą informaciją. Tokiu principu ne tik pardavėjas ar konsultantas, bet ir klientas žinos, ar viską suprato teisingai.
Profesionalus klientų aptarnavimas - telemarketingo įmonių pagalba
Kokybiškas bendravimas su klientais, be jokios abejonės, sudaro įvaizdį apie pačią įmonę ir užtikrina tolimesnį jos gyvavimą. Svarbu žinoti, kad šiuo metu gausu įvairių alternatyvų. Aukščiausiai kokybei pasiekti neretai prireikia papildomos pagalbos. Padėti palaikyti efektyvų bendravimą su klientais gali įmonės, teikiančios klientų aptarnavimo paslaugas. Tokioje sferoje dirbantys asmenys gerai išmano visą telemarketingo meną, o savo patirtimi, žiniomis padeda palaikyti tinkamiausią klientų aptarnavimą ir konsultavimą.
Akivaizdu, kad pokalbiams telefonu svarbu skirti pakankamai dėmesio ir investicijų. Nuo įdėto darbo, požiūrio į klientus ir pastangų priklauso visi įmonės rezultatai ir pelnas!
Užsakymo Nr. E-084