Tomas Gukauskas, Ve.lt
Jeigu automobilių techninių apžiūrų (TA) kontrolieriai bus principingi, nemažai daliai vairuotojų gyvenimas nuo kovo pasižymės didesniais rūpesčiais nei iki šiol.
Patys TA centrų vadovai nesiima atsakomybės prognozuoti, kiek automobilių nuo kovo sugriežtėjusius apžiūros reikalavimams bus pripažinti netinkamais naudoti, tačiau aišku, juos teks skaičiuoti ne vienetais.
Jeigu automobilių techninių apžiūrų (TA) kontrolieriai bus principingi, nemažai daliai vairuotojų gyvenimas nuo kovo pasižymės didesniais rūpesčiais nei iki šiol.
Patys TA centrų vadovai nesiima atsakomybės prognozuoti, kiek automobilių nuo kovo sugriežtėjusius apžiūros reikalavimams bus pripažinti netinkamais naudoti, tačiau aišku, juos teks skaičiuoti ne vienetais.
Būtent kovo 1-ąją įsigalioja nauji Techniniai motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimai, koreguojantys ir privalomosios automobilių TA tvarką.
Formaliai palengvinimų yra tik du. Vienas jų – “popierinis”: pagal naujus TA reikalavimus, iš transporto priemonių valdytojų nebus prašoma pateikti suskystintų naftos dujų įrangos montavimo pažymos, jei dujos, kaip patvirtinti degalai, nurodytos automobilio techniniame pase.
Formaliai palengvinimų yra tik du. Vienas jų – “popierinis”: pagal naujus TA reikalavimus, iš transporto priemonių valdytojų nebus prašoma pateikti suskystintų naftos dujų įrangos montavimo pažymos, jei dujos, kaip patvirtinti degalai, nurodytos automobilio techniniame pase.
Be to, šiek tiek sušvelninti reikalavimai automobilio kėbului – pagaliau pripažinta, jog trūkumai, kurie daugiausia yra susiję su automobilio estetine išvaizda (paviršinė korozija, dažų dangos pažeidimai, nedideli įlenkimai ir pan.), nėra svarbūs eismo saugumo ir pėsčiųjų saugos požiūriu.
Tačiau žadama, jog tokie požymiai kaip korozijos poveikis, galintis turėti įtakos konstrukcijos stabilumui (tvirtumui) ar padidėjęs kitų eismo dalyvių sužalojimo pavojus bus vertinami griežtai – laikomi dideliu trūkumu arba net trūkumu, dėl kurio draudžiama eksploatuoti tokią transporto priemonę.
“Kitaip tariant, jeigu kėbulas nusėtas smulkiais rudais taškeliais, bet jie tik paviršiuje, ir paspaudus ranka neatsiveria aštrios briaunos, tai nėra trūkumas, nes nekelia pavojaus nei vairuotojui, nei aplinkiniams. Tačiau didesni korozijos židiniai, kai kėbulo dalys prarūdijusios kiaurai, o susidariusios skylės yra aštriais kraštais, bus fiksuojamos kaip didelis trūkumas”, – teigia Paulius Pleskovas, TA paslaugas Klaipėdos regione teikiančios įmonės “Transkona” generalinis direktorius.
O štai visi kiti nauji TA reikalavimai vairuotojams gali tapti tikriausiu galvos skausmu, galų gale virsiančiu piniginės paplonėjimu ar net automobilio atsisakymu…
Plačiau skaitykite čia: http://www.silutesetazinios.lt/27337/naujosios-technines-apziuros-kris-ne-vienas-vairuotojas/
Tačiau žadama, jog tokie požymiai kaip korozijos poveikis, galintis turėti įtakos konstrukcijos stabilumui (tvirtumui) ar padidėjęs kitų eismo dalyvių sužalojimo pavojus bus vertinami griežtai – laikomi dideliu trūkumu arba net trūkumu, dėl kurio draudžiama eksploatuoti tokią transporto priemonę.
“Kitaip tariant, jeigu kėbulas nusėtas smulkiais rudais taškeliais, bet jie tik paviršiuje, ir paspaudus ranka neatsiveria aštrios briaunos, tai nėra trūkumas, nes nekelia pavojaus nei vairuotojui, nei aplinkiniams. Tačiau didesni korozijos židiniai, kai kėbulo dalys prarūdijusios kiaurai, o susidariusios skylės yra aštriais kraštais, bus fiksuojamos kaip didelis trūkumas”, – teigia Paulius Pleskovas, TA paslaugas Klaipėdos regione teikiančios įmonės “Transkona” generalinis direktorius.
O štai visi kiti nauji TA reikalavimai vairuotojams gali tapti tikriausiu galvos skausmu, galų gale virsiančiu piniginės paplonėjimu ar net automobilio atsisakymu…
Plačiau skaitykite čia: http://www.silutesetazinios.lt/27337/naujosios-technines-apziuros-kris-ne-vienas-vairuotojas/