Esant epidemijai, elektroninės parduotuvės pasiekė pačią populiarumo viršūnę. Jeigu anksčiau, elektroninėje parduotuvėje, būdavo galima rasti tik eilinius dalykus, dabar ten yra visko. Toks pirkimo bumas sukrėtė ir visą pašto rinką, kuri „sprogo“ nuo siuntų gausos. Šis reiškinys privertė dauguma piliečių, savo siuntos laukti žymiai ilgesnį laiką nei buvo nustatytas gavimo terminas.
Tapkite „Švėkšnos naujienų“ rėmėju, kad išliktų
Amžinas klausimas paštui - kada gausiu siuntą?
Siuntų pristatymas vyksta pirmadieniais - šeštadieniais (išskyrus šventines dienas). Siuntos visada pristatomos eilės tvarka. Atsiradus pašto terminalams, nutinka ir toks atvejis, jog siuntą pavyksta gauti ir kitą dieną po užsakymo. Tik maža dalis siuntų gali vėluoti iki 5 dienų.
Dauguma siuntų vėluoja tada, kai ant jų yra nurodytas neteisingas gavėjo pašto kodas, pagal kurį ir vyksta pirmasis siuntos paskirstymas. Taip pat, jeigu ant siuntos nėra telefono numerio - viskas tik labiau gali užtrukti, nes siuntų terminalas turėdamas jūsų telefono numerį, galės sklandžiai pranešti jau apie gautą siuntą. Dabar dažniausiai net registruotos siuntos (kurios anksčiau būdavo įteikiamos į rankas) yra metamos į pašto dėžutes arba į terminalus.
Jeigu pamiršote nurodyti savo telefono numerį, tuomet turėdami siuntos specialų kodą (kurį jums išduoda elektroninė parduotuvė), savo prekę galite sekti Lietuvos pašto internetinėje svetainėje. Na, o jeigu siuntą siunčiatės pavyzdžiui iš arba į Ukrainą, nenurodžius savo telefono numerio, siuntą galite sekti pasaulinėje siuntų sekimo programoje, kurią galima rasti internete.
Kada gausiu siuntą iš užsienio?
Dažniausiai, siuntos iš užsienio keliauja 9 - 12 dienų. Žinoma, jeigu prekes užsisakėte iš trečiųjų šalių, pavyzdžiui Kinijos, tuomet prekių galite laukti ir 3 - 4 savaites. Esant epideminiai situacijai, sulėtėjo ne tik pašto darbas, bet ir tarptautiniai logistikos procesai, todėl vidutinis pristatymo laikas prailgo kelioms savaitėms nei įprastai.
Jeigu planuojate siųsti siuntas į užsienį, geriau rinkitės, siųsti kaip pirmenybės arba registruotas siuntas, nes tam tikros užsienio šalys (karantino metu) priima tik tokio tipo.
Kaip atsiimti siuntą, jeigu nespėju jos atsiimti nurodytu laiku?
Jeigu nutiko taip, kad nespėjote atsiimti siuntos nurodytu laiku, nesijaudinkite, ji yra saugoma 30 dienų pašte. Gavėjai apie siuntos atsiėmimą yra informuojami SMS žinute arba informaciniu lapeliu į pašto dėžutę. Gavus pranešimą apie siuntą, ją reikia atsiimti (iš jūsų nurodyto pašto skyriaus arba terminalo) per 7 dienas nuo pranešimo gavimo.
Jeigu savo siuntos nepasiėmėte per 30 dienų, tuomet jis siunčiama atgal siuntėjui. Dėl saugojimo laiko, būna atsižvelgiama į siuntos svarbą - terminalinės siuntos saugomos 15 dienų logistikos centre, o vėliau 15 dienų perduodamos Lietuvos paštui. Deja, jeigu jūsų siunta pasiekė atgal siuntėją (o pinigai jau yra sumokėti), aiškintis visą situaciją teks su ta parduotuve iš kurios užsisakėte prekes.
Amžinas klausimas paštui - kada gausiu siuntą?
Siuntų pristatymas vyksta pirmadieniais - šeštadieniais (išskyrus šventines dienas). Siuntos visada pristatomos eilės tvarka. Atsiradus pašto terminalams, nutinka ir toks atvejis, jog siuntą pavyksta gauti ir kitą dieną po užsakymo. Tik maža dalis siuntų gali vėluoti iki 5 dienų.
Dauguma siuntų vėluoja tada, kai ant jų yra nurodytas neteisingas gavėjo pašto kodas, pagal kurį ir vyksta pirmasis siuntos paskirstymas. Taip pat, jeigu ant siuntos nėra telefono numerio - viskas tik labiau gali užtrukti, nes siuntų terminalas turėdamas jūsų telefono numerį, galės sklandžiai pranešti jau apie gautą siuntą. Dabar dažniausiai net registruotos siuntos (kurios anksčiau būdavo įteikiamos į rankas) yra metamos į pašto dėžutes arba į terminalus.
Jeigu pamiršote nurodyti savo telefono numerį, tuomet turėdami siuntos specialų kodą (kurį jums išduoda elektroninė parduotuvė), savo prekę galite sekti Lietuvos pašto internetinėje svetainėje. Na, o jeigu siuntą siunčiatės pavyzdžiui iš arba į Ukrainą, nenurodžius savo telefono numerio, siuntą galite sekti pasaulinėje siuntų sekimo programoje, kurią galima rasti internete.
Kada gausiu siuntą iš užsienio?
Dažniausiai, siuntos iš užsienio keliauja 9 - 12 dienų. Žinoma, jeigu prekes užsisakėte iš trečiųjų šalių, pavyzdžiui Kinijos, tuomet prekių galite laukti ir 3 - 4 savaites. Esant epideminiai situacijai, sulėtėjo ne tik pašto darbas, bet ir tarptautiniai logistikos procesai, todėl vidutinis pristatymo laikas prailgo kelioms savaitėms nei įprastai.
Jeigu planuojate siųsti siuntas į užsienį, geriau rinkitės, siųsti kaip pirmenybės arba registruotas siuntas, nes tam tikros užsienio šalys (karantino metu) priima tik tokio tipo.
Kaip atsiimti siuntą, jeigu nespėju jos atsiimti nurodytu laiku?
Jeigu nutiko taip, kad nespėjote atsiimti siuntos nurodytu laiku, nesijaudinkite, ji yra saugoma 30 dienų pašte. Gavėjai apie siuntos atsiėmimą yra informuojami SMS žinute arba informaciniu lapeliu į pašto dėžutę. Gavus pranešimą apie siuntą, ją reikia atsiimti (iš jūsų nurodyto pašto skyriaus arba terminalo) per 7 dienas nuo pranešimo gavimo.
Jeigu savo siuntos nepasiėmėte per 30 dienų, tuomet jis siunčiama atgal siuntėjui. Dėl saugojimo laiko, būna atsižvelgiama į siuntos svarbą - terminalinės siuntos saugomos 15 dienų logistikos centre, o vėliau 15 dienų perduodamos Lietuvos paštui. Deja, jeigu jūsų siunta pasiekė atgal siuntėją (o pinigai jau yra sumokėti), aiškintis visą situaciją teks su ta parduotuve iš kurios užsisakėte prekes.
Užsakymo Nr. E-00124