„Labas kontrakto“ reklamoje buvusi „Tele2“ klientė švėkšniškė Ugnė apsiskaičiavo. Mergina pateikė netikslią informaciją apie tai, kiek sutaupė perėjusi iš "Tele2" pas "Labas kontraktas" mobiliojo ryšio operatorių. Tai pripažino patys „Labas kontrakto“ reklamų kūrėjai.
„Neseniai mobiliojo ryšio operatorių reklamos sukėlė daug sumaišties. Labai apmaudu, kad į visa tai buvo įtraukta ir mūsų klientė. Atsiprašome už tai, kad „Labas kontrakto“ reklamoje skaičiai, kiek sutaupo mūsų klientė, buvo netikslūs“, – pranešama žiniasklaidos atstovams atsiųstame pranešime.
„Neseniai mobiliojo ryšio operatorių reklamos sukėlė daug sumaišties. Labai apmaudu, kad į visa tai buvo įtraukta ir mūsų klientė. Atsiprašome už tai, kad „Labas kontrakto“ reklamoje skaičiai, kiek sutaupo mūsų klientė, buvo netikslūs“, – pranešama žiniasklaidos atstovams atsiųstame pranešime.
Primename, kad „Tele2“ atstovai vasario mėnesį pranešė išsiaiškinę, jog konkurentų „Labas kontrakto“ reklamoje nusifilmavusi buvusi jų tinklo klientė Ugnė meluoja. Esą per tris mėnesius sutaupė 70 Lt. „Tele2“ pastebėjo, kad skaičiuodama tariamai sutaupytus pinigus klientė neatsižvelgė į tai, jog mokėjo ne tik už paslaugas, bet ir už mobiliojo ryšio telefoną.
Reklamos užsakovai tada tikino, jog mergina rėmėsi savo patirtimi, o sutaupytą sumą apskaičiavo apytiksliai.
Nors „Labas kontrakto“ komanda pripažįsta, kad reklama buvo klaidinanti, jie ir toliau tiki, kad klientų nuomonė bei patirtis yra vienas patikimiausių bei teisingiausių rodiklių, vertinant paslaugų kokybę, kainas ir kt.
„Žvelgiant į ateitį, „Labas kontrakto“ misija nesikeis. Ir toliau kviesime vartotojus rinktis „Labas kontrakto“ paslaugas ir sumažinti išlaidas mobiliajam ryšiui“, – rašoma pranešime.
Susiję: "Ryšio operatorių mūšio centre atsidūrusi švėkšniškė: aš – ne melagė"
Reklamos užsakovai tada tikino, jog mergina rėmėsi savo patirtimi, o sutaupytą sumą apskaičiavo apytiksliai.
Nors „Labas kontrakto“ komanda pripažįsta, kad reklama buvo klaidinanti, jie ir toliau tiki, kad klientų nuomonė bei patirtis yra vienas patikimiausių bei teisingiausių rodiklių, vertinant paslaugų kokybę, kainas ir kt.
„Žvelgiant į ateitį, „Labas kontrakto“ misija nesikeis. Ir toliau kviesime vartotojus rinktis „Labas kontrakto“ paslaugas ir sumažinti išlaidas mobiliajam ryšiui“, – rašoma pranešime.
Susiję: "Ryšio operatorių mūšio centre atsidūrusi švėkšniškė: aš – ne melagė"