Valdžiai ieškant būdų, kaip kompensuoti per krizę sumažintas pensijas, finansų ministras Rimantas Šadžius sako, kad vienas siūlymų – įvesti automobilio mokestį, kuris būtų skaičiuojamas pagal variklio tūrį.
„Automobilio mokestis yra ant stalo. Aš esu ne vieną kartą pasakęs – kaip automėgėjas, sutinku mokėti tokį mokestį. Tai yra turto mokestis, ekonomiškai sveikas mokestis, jis nekerta verslo, skirtingai nuo papildomo pajamų apmokestinimo ar kitų mokesčių kėlimo“, – interviu Žinių radijui trečiadienį sakė finansų ministras.
„Automobilio mokestis yra ant stalo. Aš esu ne vieną kartą pasakęs – kaip automėgėjas, sutinku mokėti tokį mokestį. Tai yra turto mokestis, ekonomiškai sveikas mokestis, jis nekerta verslo, skirtingai nuo papildomo pajamų apmokestinimo ar kitų mokesčių kėlimo“, – interviu Žinių radijui trečiadienį sakė finansų ministras.
Finansų ministro teigimu, mokestis būtų skaičiuojamas pagal automobilio variklio tūrį.
„Mano galva, pats geriausias, objektyviausias ir paprasčiausias būdas – tai automobilio variklio tūris, kuriam galėtų būti proporcingas mokestis. Kai kas kalba apie automobilio amžių, automobilio vertę. Manau, kad tos diskusijos dar tęsis. Manau, kad tuos klausimus išspręsime“, – kalbėjo R.Šadžius.
Ministras neįvardijo, kiek lėšų į biudžetą būtų surinkta, jei šis mokestis būtų įvestas: „Konkrečių sumų aš kol kas nenorėčiau įvardyti, bet tai nėra dideli pinigai.“
Žiniasklaida skelbė, jog šis mokestis biudžetą papildytų apie 200 mln. litų per metus.
„Mano galva, pats geriausias, objektyviausias ir paprasčiausias būdas – tai automobilio variklio tūris, kuriam galėtų būti proporcingas mokestis. Kai kas kalba apie automobilio amžių, automobilio vertę. Manau, kad tos diskusijos dar tęsis. Manau, kad tuos klausimus išspręsime“, – kalbėjo R.Šadžius.
Ministras neįvardijo, kiek lėšų į biudžetą būtų surinkta, jei šis mokestis būtų įvestas: „Konkrečių sumų aš kol kas nenorėčiau įvardyti, bet tai nėra dideli pinigai.“
Žiniasklaida skelbė, jog šis mokestis biudžetą papildytų apie 200 mln. litų per metus.