Arba kitaip sakant, bus stengiamasi sumažinti apynasrį Savivaldybei.
Savivaldybės atstovai ėmėsi darbo iš peties ir pradėjo ruošti naują tvarką mokinių važiavimo išlaidų kompensavimui.
Anot politiko Arvydo Jako, šiuo metu yra tinkamiausias laikas ruošti dirvą ateinantiems mokslo metams ir pagaliau įvesti tvarką UAB „Šilutės autobusų parke“.
Savivaldybės atstovai ėmėsi darbo iš peties ir pradėjo ruošti naują tvarką mokinių važiavimo išlaidų kompensavimui.
Anot politiko Arvydo Jako, šiuo metu yra tinkamiausias laikas ruošti dirvą ateinantiems mokslo metams ir pagaliau įvesti tvarką UAB „Šilutės autobusų parke“.
Anot politikų ir paties „Šilutės autobusų parko“ direktoriaus Artūro Stonkaus, pagal dabartinius nuostatus per metus važiuoja pustuščiai autobusai, kuriuose turėtų būti mokiniai. Tačiau dauguma tėvų patys vaikus kas dieną veža į mokyklas ir namo. O pagal pateiktus sąrašus, Savivaldybė vis tiek turi atsiskaityti vežėjui – autobusų parkui. Mokinių vežimo kelionės išlaidos kompensuojamos vežėjui 100 proc. Vadinasi, yra mokama už tai, ko nėra. Kaip žinia, šis apynasris iki šios dienos Savivaldybei atsieina didžiule skola autobusų parkui.
Vieneri metai bus skirti bandymui
Pagal priimtą bendrą sutarimą, artimiausiu metu bus rengiamas sprendimas ir teikiamas svarstyti rajono Tarybai, kad nuo ateinančių mokslo metų mokiniams būtų išduodami bilietai ir taip bandoma sukontroliuoti, kiek iš tikrųjų mokinių važiuoja autobusų parko transportu, o kiek yra tik sąrašuose. Po metų, jei pasiteisins eksperimentas, bus galbūt ieškoma būdų, kaip „Šilutės autobusų parkui“ įsigyti kelis mažuosius autobusiukus ir taip sutaupyti net per 130-140 tūkst. litų per metus, neįskaitant draudimo, techninės apžiūros išlaidų.
Anot autobusų parko direktoriaus A. Stonkaus, jei būtų įsigyti mažieji autobusiukai (jų reikėtų apie 7-8, - aut. pastaba), per dieną būtų sutaupoma vežant vien mokinius apie 100 Lt. Jei būtų išspręsta problema ir su visais kitais keleivių pavežėjimais, ne tik mokinių, tai mažaisiais autobusiukais per darbo dieną būtų sutaupoma apie 980 Lt, šeštadieniais – apie 670 Lt, sekmadieniais – apie 334 Lt.
Vadovai įvesti finansinę tvarką pradės nuo „nulinių“ bilietų mokiniams, o paskui imsis kitų reformų „Šilutės autobusų parke“ ir rengs naują veiklos programą
Vieneri metai bus skirti bandymui
Pagal priimtą bendrą sutarimą, artimiausiu metu bus rengiamas sprendimas ir teikiamas svarstyti rajono Tarybai, kad nuo ateinančių mokslo metų mokiniams būtų išduodami bilietai ir taip bandoma sukontroliuoti, kiek iš tikrųjų mokinių važiuoja autobusų parko transportu, o kiek yra tik sąrašuose. Po metų, jei pasiteisins eksperimentas, bus galbūt ieškoma būdų, kaip „Šilutės autobusų parkui“ įsigyti kelis mažuosius autobusiukus ir taip sutaupyti net per 130-140 tūkst. litų per metus, neįskaitant draudimo, techninės apžiūros išlaidų.
Anot autobusų parko direktoriaus A. Stonkaus, jei būtų įsigyti mažieji autobusiukai (jų reikėtų apie 7-8, - aut. pastaba), per dieną būtų sutaupoma vežant vien mokinius apie 100 Lt. Jei būtų išspręsta problema ir su visais kitais keleivių pavežėjimais, ne tik mokinių, tai mažaisiais autobusiukais per darbo dieną būtų sutaupoma apie 980 Lt, šeštadieniais – apie 670 Lt, sekmadieniais – apie 334 Lt.
Vadovai įvesti finansinę tvarką pradės nuo „nulinių“ bilietų mokiniams, o paskui imsis kitų reformų „Šilutės autobusų parke“ ir rengs naują veiklos programą