
„Omniva“ skelbia: siuntos pristatomos per 1-3 dienas, o gavėjas gali atvykti atsiimti siuntinio bet kurią dieną, bet kuriuo paros laiku. Tačiau pastaruoju metu dauguma švėkšniškių, susigundžiusių pasinaudoti šiuo privalumu, liko nusivylę. Siuntos vėluoja, o norintiems jas atsiimti anksčiau, reikia atvykti prie paštomato ir laukti nurodytą valandą kurjerio, kuris tiesiai iš autobusiuko dalina siuntinius. Nusprendėme pasiteirauti „Omniva“ atstovų, kodėl susiklostė tokia situacija?
Tapkite „Švėkšnos naujienų“ rėmėju, kad išliktų
Kaip paaiškino didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti „Omniva LT“, šiomis dienomis ypatingai padidėjo siuntų kiekis, kuris įtakoja perpildytus paštomatus, labai prisideda ir tai, jog klientai atsiima savo siuntas ne visada pirmąją dieną nuo pristatymo. Bendrovė ieško būdų, kaip siuntos galėtų greičiau pasiektų gavėjus, vienas iš variantų - atsiėmimas tiesiai iš autobusiuko nurodytą valandą.
Toks elgesys neatitinka įmonės šūkio - bet kuriuo paros metu -, kuomet klientas, užsisakęs šią paslaugą, tikisi nebūti susaistytas laiko įsipareigojimu. Žinoma, problemą galėtų išspręsti paštomatų plėtra Švėkšnoje. Deja, mūsų miestelyje tai artimiausiu metu nenumatyta.
Tad, prieš naudojantis vienintelio paštomato miestelyje paslauga, klientai turėtų gerai pagalvoti, ar turės laiko laukti siuntinio, ar galės, metus visus savo darbus, atvykti prie autobusiuko.
Be abejo, yra ir alternatyvų: Lietuvos paštas, įvairios kurjerių tarnybos, pristatančios siuntas tiesiai į namus... Bet „bet kuriuo paros metu“ paslaugos jie nesiūlo.
Jeigu švėkšniškiai bei aplinkinių vietovių gyventojai ir toliau taip mėgs užsisakyti-išsiųsti siuntinius, apie situaciją būtų pravartu pranešti ir kitoms paštomatus valdančioms įmonėms. Gal šios mielai padėtų?
O vietoj taip reikalingo dar vieno paštomato, Švėkšnoje atsirado dar vienas „kavomatas“ ...
Skanios visiems kavos!
Kaip paaiškino didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti „Omniva LT“, šiomis dienomis ypatingai padidėjo siuntų kiekis, kuris įtakoja perpildytus paštomatus, labai prisideda ir tai, jog klientai atsiima savo siuntas ne visada pirmąją dieną nuo pristatymo. Bendrovė ieško būdų, kaip siuntos galėtų greičiau pasiektų gavėjus, vienas iš variantų - atsiėmimas tiesiai iš autobusiuko nurodytą valandą.
Toks elgesys neatitinka įmonės šūkio - bet kuriuo paros metu -, kuomet klientas, užsisakęs šią paslaugą, tikisi nebūti susaistytas laiko įsipareigojimu. Žinoma, problemą galėtų išspręsti paštomatų plėtra Švėkšnoje. Deja, mūsų miestelyje tai artimiausiu metu nenumatyta.
Tad, prieš naudojantis vienintelio paštomato miestelyje paslauga, klientai turėtų gerai pagalvoti, ar turės laiko laukti siuntinio, ar galės, metus visus savo darbus, atvykti prie autobusiuko.
Be abejo, yra ir alternatyvų: Lietuvos paštas, įvairios kurjerių tarnybos, pristatančios siuntas tiesiai į namus... Bet „bet kuriuo paros metu“ paslaugos jie nesiūlo.
Jeigu švėkšniškiai bei aplinkinių vietovių gyventojai ir toliau taip mėgs užsisakyti-išsiųsti siuntinius, apie situaciją būtų pravartu pranešti ir kitoms paštomatus valdančioms įmonėms. Gal šios mielai padėtų?
O vietoj taip reikalingo dar vieno paštomato, Švėkšnoje atsirado dar vienas „kavomatas“ ...
Skanios visiems kavos!