Kaip paskatinti kartą Jūsų puslapyje apsilankiusius žmones sugrįžti ir dar kartą? Priemonių yra labai daug, tačiau svarbiausia, kad būtų pasirenkamos tos, kurios neutralios, kurios beveik nematomos, galiausiai, kurios suteikia klientui naudą. Viena iš tokių alternatyvų yra pakartotinė rinkodara (remarketingas), kuris dažniausiai džiugia galimybėmis. Žinoma, tik su geru specialistu pavyks pasiekti našius rezultatus, galiausiai, tik nuolatinis darbas leidžia džiaugtis rezultatais, kurie leis Jums ne tik kur kas daugiau uždirbti, tačiau taip pat ir pagerinti savo reputaciją. O kuo verslo vardas yra geresnis – tuo ir nauda yra didesnė.
Remarketingo tikslas – ne tik parduoti
Gana aktyviai kartojama, kad remarketingas yra skirtas greitesniam pardavimui. Dalinai – taip, tačiau tai tikrai nėra vienintelė šios reklamos galimybė. Paprasčiausiai pakartotinė reklama gali padėti Jūsų verslo vardui būti kur kas žinomesniu, o tai, žinoma, yra labai svarbu. Taip pat reikalinga teigiama reputacija, kurią gali užtikrinti tinkamos remarketingo galimybės.
Tiksliai apibrėžiant – ši reklama yra skirta tam, kad:
· Puikiai pasiteisina tokiu atveju, kai reikalingas konversijų didinimas.
· Taip pat pasitarnauja tokiu atveju, kai bandoma padidinti prekinio vardo žinomumą.
· Kai norisi didinti pardavimus.
· Kai norisi sugrąžinti lankytojus.
· Kai bandoma kurti lojalių klientų tinklą.
· Ir kitais atvejais.
Žinoma, viskas tikrai ne taip paprasta kaip gali atrodyti. Juk remarketingo galimybės yra labai plačios ir kiekvienu atveju, taikantis prie kiekvieno verslo – reikalinga ir konkreti reklama, kuri padeda pasiekti kuo daugiau.
Remarketingo tipai
Nors pakartotinė rinkodara gali atrodyti labai rimtas darbas, tačiau išties viskas kur kas paprasčiau nei galėjote pagalvoti. Kaip veikia ir kokie tipai yra galimi?
· Kuomet vartotojas apsilanko Jūsų internetiniame pasaulyje – jis mato, kad veikia slapukai (ausinukai), kurie ir įrašo jo elgesį.
· Tuomet kai vartotojas palieka Jūsų puslapį nenusipirkęs jokio gaminio – jis ir toliau mato siūlomą reklamą, kuri yra susijusi su Jūsų verslu.
Tai puiki pagalba tuomet, kai vartotojas skuba, kai jis paprasčiausiai pamiršta arba tuo metu neturi dokumentų, kurie leistų susimokėti už prekes. Bet kuriuo atveju svarbiausia, kad reklama atrodytų patraukliai ir kad ji nebūtų per daug erzinanti, kadangi tiek ir reikia, kad klientas gautų tai, ko tikisi, galiausiai, tai, ko reikia, kad jį pasiektų tikslinė auditorija.
Rodomi pakartotiniai skelbimai yra labai įvairūs. Kol vienu atveju reklama nuomojama tik konkreti prekė, kurią pavyzdžiui, klientas įsidėjo į krepšelį, bet neapmokėjo, tuo tarpu kitam gali būti rodoma visa parduotuvė, kurioje pagal raktinius žodžius, kurie buvo vedami Google – pasiūlymai puikiai atitinka poreikius.
Svarbiausia pasirinkti tinkamiausią reklamos tipą, kurie labai įvairūs.
· Paieškos remarketingas;
· Svetainės remarketingas;
· CRM remarketingas;
· Socialinis remarketingas;
· Paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai.
Kai kurie vienu metu komponuoja kelias skirtingas galimybes, kadangi tai padeda pasiekti ir kuo didesnius rezultatus. Žinoma, tai kainuoja daugiau, tačiau dažniausiai ir atsiperka gana greitai, tad išbandyti – verta. Tiesa, tik suderinus strategiją su geru specialistu.
Remarketingo strategijos kūrimas
Dažniausiai sudaromas planas, kuris apima ne tik planuojamus žingsnius, tačiau taip pat ir investuojamus pinigus, kuriuos kontroliuoti gana paprasta. Dažniausiai pačioje pradžioje tenka skirti kiek didesnes investicijas, kurios leidžia tarsi sėkmingai įsibėgėti. O kai reklamos reikia kuo mažiau, kadangi pats verslo vardas jau žinomas – investuojamos sumos taip pat tampa kur kas mažesnės.
Bet kuriuo atveju strategijos kūrimo metu derinamos smulkmenos, jos analizuojamos, kadangi kuo daugiau tikslingų komponentų – tuo ir tikslingesnis rezultatas bus pasirenkamas.
Gana aktyviai kartojama, kad remarketingas yra skirtas greitesniam pardavimui. Dalinai – taip, tačiau tai tikrai nėra vienintelė šios reklamos galimybė. Paprasčiausiai pakartotinė reklama gali padėti Jūsų verslo vardui būti kur kas žinomesniu, o tai, žinoma, yra labai svarbu. Taip pat reikalinga teigiama reputacija, kurią gali užtikrinti tinkamos remarketingo galimybės.
Tiksliai apibrėžiant – ši reklama yra skirta tam, kad:
· Puikiai pasiteisina tokiu atveju, kai reikalingas konversijų didinimas.
· Taip pat pasitarnauja tokiu atveju, kai bandoma padidinti prekinio vardo žinomumą.
· Kai norisi didinti pardavimus.
· Kai norisi sugrąžinti lankytojus.
· Kai bandoma kurti lojalių klientų tinklą.
· Ir kitais atvejais.
Žinoma, viskas tikrai ne taip paprasta kaip gali atrodyti. Juk remarketingo galimybės yra labai plačios ir kiekvienu atveju, taikantis prie kiekvieno verslo – reikalinga ir konkreti reklama, kuri padeda pasiekti kuo daugiau.
Remarketingo tipai
Nors pakartotinė rinkodara gali atrodyti labai rimtas darbas, tačiau išties viskas kur kas paprasčiau nei galėjote pagalvoti. Kaip veikia ir kokie tipai yra galimi?
· Kuomet vartotojas apsilanko Jūsų internetiniame pasaulyje – jis mato, kad veikia slapukai (ausinukai), kurie ir įrašo jo elgesį.
· Tuomet kai vartotojas palieka Jūsų puslapį nenusipirkęs jokio gaminio – jis ir toliau mato siūlomą reklamą, kuri yra susijusi su Jūsų verslu.
Tai puiki pagalba tuomet, kai vartotojas skuba, kai jis paprasčiausiai pamiršta arba tuo metu neturi dokumentų, kurie leistų susimokėti už prekes. Bet kuriuo atveju svarbiausia, kad reklama atrodytų patraukliai ir kad ji nebūtų per daug erzinanti, kadangi tiek ir reikia, kad klientas gautų tai, ko tikisi, galiausiai, tai, ko reikia, kad jį pasiektų tikslinė auditorija.
Rodomi pakartotiniai skelbimai yra labai įvairūs. Kol vienu atveju reklama nuomojama tik konkreti prekė, kurią pavyzdžiui, klientas įsidėjo į krepšelį, bet neapmokėjo, tuo tarpu kitam gali būti rodoma visa parduotuvė, kurioje pagal raktinius žodžius, kurie buvo vedami Google – pasiūlymai puikiai atitinka poreikius.
Svarbiausia pasirinkti tinkamiausią reklamos tipą, kurie labai įvairūs.
· Paieškos remarketingas;
· Svetainės remarketingas;
· CRM remarketingas;
· Socialinis remarketingas;
· Paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai.
Kai kurie vienu metu komponuoja kelias skirtingas galimybes, kadangi tai padeda pasiekti ir kuo didesnius rezultatus. Žinoma, tai kainuoja daugiau, tačiau dažniausiai ir atsiperka gana greitai, tad išbandyti – verta. Tiesa, tik suderinus strategiją su geru specialistu.
Remarketingo strategijos kūrimas
Dažniausiai sudaromas planas, kuris apima ne tik planuojamus žingsnius, tačiau taip pat ir investuojamus pinigus, kuriuos kontroliuoti gana paprasta. Dažniausiai pačioje pradžioje tenka skirti kiek didesnes investicijas, kurios leidžia tarsi sėkmingai įsibėgėti. O kai reklamos reikia kuo mažiau, kadangi pats verslo vardas jau žinomas – investuojamos sumos taip pat tampa kur kas mažesnės.
Bet kuriuo atveju strategijos kūrimo metu derinamos smulkmenos, jos analizuojamos, kadangi kuo daugiau tikslingų komponentų – tuo ir tikslingesnis rezultatas bus pasirenkamas.
Užsakymo Nr. E-069