
Irena ŠEŠKEVIČIENĖ
Šią savaitę į Žibininkų kaimą, HBH pramogų kompleksą, suvažiavo trijų Žemaitijos rajonų – Šilutės Švėkšnos „Saulės“ ir Pagėgių Algimanto Mackaus, Skuodo rajono Ylakių bei Kretingos r. Darbėnų – gimnazijų pedagogai ir pasirašė bendradarbiavimo sutartį.
Šią savaitę į Žibininkų kaimą, HBH pramogų kompleksą, suvažiavo trijų Žemaitijos rajonų – Šilutės Švėkšnos „Saulės“ ir Pagėgių Algimanto Mackaus, Skuodo rajono Ylakių bei Kretingos r. Darbėnų – gimnazijų pedagogai ir pasirašė bendradarbiavimo sutartį.
Bendradarbiauti keturių gimnazijų pedagogus subūrė Darbėnų gimnazijos direktorė Sonata Litvinienė. „Nuo 2011 m. dalyvaujant besimokančių mokyklų tinklo programoje, gimė noras artimiau susipažinti su kitais ilgųjų gimnazijų, kur vaikai mokosi nuo pradinių ligi XII klasių, pedagogų kolektyvais bei jų veiklomis ir pradėti bendradarbiauti. Šiandieną mūsų bendrystė startuos“, - prieš renginį džiaugėsi S.Litvinienė.
Ji sakė, jog pasirašyti bendradarbiavimo sutartį yra pakviesti gimnazijų vadovai: Vaclovas Navickas – Pagėgių Algimanto Mackaus, Dalia Dirgėlienė - Švėkšnos „Saulės“ bei Vaclovas Statkus – Ylakių, jų pavaduotojai ir metodinės tarybos.
Mokyklų vadovai tvirtino iš pradžių ketiną prisistatyti vieni kitiems, susipažinti ir grupėse aptarti būsimo bendradarbiavimo perspektyvas.
„Mus vienija pagrindinė veiklos ašis – metodinis bendradarbiavimas: keisimės gerąja patirtimi, stebėsime pamokas, konsultuosimės, dalyvausime mokinių savivaldos projektuose“, - gimnazijų pedagogų partnerystės svarbą pabrėžė S.Litvinienė.
Be to, pastebėjo ji, šiuo laikmečiu mokykloms ieškant naujų projektų realizavimo galimybių, partnerystė yra būtina: „Be partnerystės sunku tikėtis gauti Europos Sąjungos paramą“.
Ji sakė, jog pasirašyti bendradarbiavimo sutartį yra pakviesti gimnazijų vadovai: Vaclovas Navickas – Pagėgių Algimanto Mackaus, Dalia Dirgėlienė - Švėkšnos „Saulės“ bei Vaclovas Statkus – Ylakių, jų pavaduotojai ir metodinės tarybos.
Mokyklų vadovai tvirtino iš pradžių ketiną prisistatyti vieni kitiems, susipažinti ir grupėse aptarti būsimo bendradarbiavimo perspektyvas.
„Mus vienija pagrindinė veiklos ašis – metodinis bendradarbiavimas: keisimės gerąja patirtimi, stebėsime pamokas, konsultuosimės, dalyvausime mokinių savivaldos projektuose“, - gimnazijų pedagogų partnerystės svarbą pabrėžė S.Litvinienė.
Be to, pastebėjo ji, šiuo laikmečiu mokykloms ieškant naujų projektų realizavimo galimybių, partnerystė yra būtina: „Be partnerystės sunku tikėtis gauti Europos Sąjungos paramą“.