Nuo rugsėjo pirmos dienos Švėkšnos specialioji mokykla tapo Švėkšnos specialiojo ugdymo centru. Pasikeitė ir mokyklos paskirtis - teiks metodinę pagalbą visos Lietuvos Respublikos vaikams, turintiems elgesio ir emocijų sutrikimų, čia bus konsultuojami tokių vaikų tėvai, bus rengiami mokymai pedagogams. Švietimo ir mokslo ministerijos dėka, kartu su centro darbo pradžia turėtų pagerėti ir finansavimas.
1967 m. įsikūrusi mokyklos pavaldumas ir pavadinimas keitėsi keletą kartą - iš Švėkšnos sanatorinės mokyklos-internato į Švėkšnos sanatorinę internatinę mokyklą (1996 m.), į Švėkšnos sanatorinę mokyklą (2005 m.), į Švėkšnos specialiąją mokyklą (2011).
Ugdymo įstaiga sėkmingai dalyvauja projekte „Specialiųjų mokyklų pertvarka, metodinių centrų steigimas“. Įgyvendinant projektą, jau renovuotas bendrabutis. Pilnai atnaujintas I ir II aukštas. Nupirkti nauji baldai, vaizdo-garso aparatūra, laukiama kompiuterinės technikos. Baigiami ruošti darbui reikalingi specialistų kabinetai, o antrojo aukšto kambariuose jau įsikūrė mažiausiųjų ugdytinių grupė. Iki lapkričio pradžios tikimasi atidaryti visus numatytus relaksacijos kabinetus: povandeninio masažo, relaksacijos su vandens lova ir daugiasensorinėmis priemonėmis, dailės ir šviesos terapijos ir kt.
Mokyklos pedagogai ir kiti specialistai iš anksto atsakingai ruošėsi: sėmėsi metodinės patirties užsienyje ir Lietuvoje; vykdė gerosios patirties sklaidą ne tik savo mokykloje, bet ir vedė seminarus už mokyklos ribų; mokykloje lankėsi konsultantai iš Olandijos; mokykloje diegė metodines naujoves.
Darbuotojų tobulinimasis tęsis ir toliau. Kaip sakė specialiojo ugdymo centro vadovė Laima Navickienė, prasideda dar vienas tarptautinių mokymų etapas.
Mokyklos komanda dar šiais metais gilinti žinias vyks į Suomiją, Vokietiją, Austriją. Taip pat dalyvaus mokymuose Vilniuje.
Švietimo ir mokslo ministerijos vykdomame projekte „Specialiųjų mokyklų pertvarka. Metodinių centrų kūrimas“, dalyvauja iš viso keturios Lietuvos mokyklos. Be Švėkšnos, tokius modernius ir visuomenei atvirus centrus numatoma įsteigti Panevėžio, Gelgaudiškio bei Plungės specialiosiose mokyklose.
Rugsėjo 8 d., prieš vizitą į Suomiją, vyks visų centrų komandų susitikimas dėl centrų galutinės struktūros patvirtinimo, finasavimo ir kt. aktualiais klausimais.
Direktorė L. Navickienė tiki savo darbuotojais ir neabejoja, jog bendruomenė pasirengusi iššūkiams, susijusais su Specialiojo ugdymo centro darbo pradžia.
Ugdymo įstaiga sėkmingai dalyvauja projekte „Specialiųjų mokyklų pertvarka, metodinių centrų steigimas“. Įgyvendinant projektą, jau renovuotas bendrabutis. Pilnai atnaujintas I ir II aukštas. Nupirkti nauji baldai, vaizdo-garso aparatūra, laukiama kompiuterinės technikos. Baigiami ruošti darbui reikalingi specialistų kabinetai, o antrojo aukšto kambariuose jau įsikūrė mažiausiųjų ugdytinių grupė. Iki lapkričio pradžios tikimasi atidaryti visus numatytus relaksacijos kabinetus: povandeninio masažo, relaksacijos su vandens lova ir daugiasensorinėmis priemonėmis, dailės ir šviesos terapijos ir kt.
Mokyklos pedagogai ir kiti specialistai iš anksto atsakingai ruošėsi: sėmėsi metodinės patirties užsienyje ir Lietuvoje; vykdė gerosios patirties sklaidą ne tik savo mokykloje, bet ir vedė seminarus už mokyklos ribų; mokykloje lankėsi konsultantai iš Olandijos; mokykloje diegė metodines naujoves.
Darbuotojų tobulinimasis tęsis ir toliau. Kaip sakė specialiojo ugdymo centro vadovė Laima Navickienė, prasideda dar vienas tarptautinių mokymų etapas.
Mokyklos komanda dar šiais metais gilinti žinias vyks į Suomiją, Vokietiją, Austriją. Taip pat dalyvaus mokymuose Vilniuje.
Švietimo ir mokslo ministerijos vykdomame projekte „Specialiųjų mokyklų pertvarka. Metodinių centrų kūrimas“, dalyvauja iš viso keturios Lietuvos mokyklos. Be Švėkšnos, tokius modernius ir visuomenei atvirus centrus numatoma įsteigti Panevėžio, Gelgaudiškio bei Plungės specialiosiose mokyklose.
Rugsėjo 8 d., prieš vizitą į Suomiją, vyks visų centrų komandų susitikimas dėl centrų galutinės struktūros patvirtinimo, finasavimo ir kt. aktualiais klausimais.
Direktorė L. Navickienė tiki savo darbuotojais ir neabejoja, jog bendruomenė pasirengusi iššūkiams, susijusais su Specialiojo ugdymo centro darbo pradžia.